Post by stalpunctinsuisvil on Mar 7, 2022 23:32:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Opi Japanin - 6000 Essential Words ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Opi Japanin - 6000 Essential Words IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa rajattomasti kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Opi Japanin - 6000 Essential Words 2022 version ▞▞▞
hyvä
Aloitin juuri tämän sovelluksen käytön ja toistaiseksi se näyttää hyvältä. Helppokäyttöinen..
Upea sovellus sanan ja muutaman kanjin oppimiseen
Erinomainen! Monet hyödylliset lauseet, selkeä selitys ja kuvat, testi tarkistaaksesi, kaikki sanat lausutaan
PAHIIN KOKEMUS IKINÄ! hyvin turhautunut. Huomaa, että sovellus tarvitsee jatkuvan yhteyden toimiakseen. Kehittäjä kieltäytyy korvaamasta, koska sen on ladattava offline-paketteja, mikä on haaste, kun olet ulkomailla rajoitetun tiedon kanssa. erittäin turhautunut!
Sen erittäin hyödyllinen ja helppo muistaa! Kiitos !!!
Loistava sovellus aloittelijalle
जापानी जानें - 6000 आवश्यक शब्द शिक्षा gxmi
Mahtava sovellus. Se on parasta, kun ei ole sanaa selitettäväksi.
Hyvä
Helppoa ja hauskaa oppimista mukavilla kuvilla.
Aloitin juuri tämän sovelluksen käytön. Erittäin hyvä varsinkin ilmaiselle sovellukselle. Myös pienet kuvat auttavat. Yritän aina oppia kieliä kuten lapsi, joten kuvat ovat oikea tapa.
Se auttoi minua näkemään animen ilman englantia, kiitos, että opit japanilaista sovellusta
En osaa lukea nihongo-sanaa
Tämä sovellus on parempi minulle
Ole hyvä ja tee ominaisuus päivän sanan hakukenttään
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes অ্যাকশন jiu
Aprende japonés - 6.000 palabras indispensables Educación zdt
Lær Japansk - 6000 Essential Words Læring tri
Sovellus voisi olla loistava, sillä sovellusta arvioitaessa on liikaa koko näytön mainoksia. Olen premium-sovellusten käyttäjä ja ostan yleensä sovelluksia. Mutta tämä on niin ärsyttävää, etten halua. Tee joko premium-versio tai käytä järkevää ja järkevää mainospolitiikkaa.
Edit: Minulla on ollut tämä sovellus melkein kaksi viikkoa ja minulla on vain hyvää sanottavaa siitä! Ole hyvä ja kaikki, jos yrität oppia japania, TÄMÄ on sovellus sinulle. Kiitos paljon sovelluksen tekijöille, koska en tiennyt millä sanoilla aloittaa, mutta tämä sovellus ryhmitti sanat osiin, mikä oli niin hyödyllistä. Kiitos vielä kerran <3 ........ Opin japania ja tämä on mahtavaa minun muistaa sanat!! Kiitos!!!
Erittäin hyvä sanaston oppimissovellus
Learn Japanese - 6000 Essential Words Təhsil mxr
Huono äänenlaatu, hyppää eri äänten välillä. Liikaa käyttöliittymää, liikaa mainoksia.
Hämmästyttävä sovellus. Erittäin hyödyllinen sanavaraston lisäämisessä.
Tämä sovellus on hämmästyttävä. Mutta maksoin noin 5 dollaria ilman mainoksia, mutta silti saan mainoksia uudelleenkäynnistyksen jälkeen
Mainoksia on aivan liikaa. Jokainen 2 napsautukseni oli mainos. Jokainen oppitunti ei ole myöskään saatavilla ilmaiseksi, koska sovellus on syötti ostaa pro-versio 30 dollarilla. Kaiken, mitä löysin, näytti siltä, että se oli vain kuvia, joissa oli muistikortteja... ja vain pieni osa sanakirjasta/tietosanakirjasta koski osiota, kuten ruokaa. Japanin oppimiseen on monia muita parempia vaihtoehtoja, vielä enemmän maksuvaihtoehtoja. Puhumattakaan siitä, että tämä on 30 dollaria murto-osasta japanista
Toteutuksen jälkeen lisäys näkyy joka paikassa, missä napsautat. Hyödyllisimmät ja mielenkiintoisimmat oppitunnit ovat vain palkkioita. Jos et ole kiinnostunut maksamaan, se ei todellakaan ole syytä ladata sitä. Uskon kuitenkin, että se voisi olla hyödyllinen premiumin kanssa. Ymmärrän, että tarvitset lisäyksiä tienaamiseen, mutta nyt sitä ei voi käyttää! Ennen päivitystä lisäyksiä oli vain joskus, joten se oli siistiä, mutta nyt en voi antaa enempää kahta tähteä
kaatui
se on täydellinen sovellus, varsinkin kuinka audiovisuaali toimii... kuvat, ääntämykset, merkit ovat melko selkeitä
Kuinka päivitit tämän sovelluksen PRO-versioon? Napsautin "päivitys" -palkkia, mitään ei tapahtunut.
تطبيق رائع اتمنى ان يدعم اللغة العربية في المستقبل
erittäin mukavia sovelluksia. se auttaa minua oppimaan lisää sanoja teeman perusteella.とても便利だ.
Hyvä ja yksinkertainen sovellus aloittelijalle
Tämä sovellus sisältää laajan japanin sanaston aarteen, joka tarjoaa palan japanilaiseen kulttuuriin. Jos se pystyi toimimaan offline-tilassa, maksan siitä!
日本語を学びます - 6000の必須単語 教育 itod
Rakastan todella tätä sovellusta, joka tuo kaikki sanastojen aiheet yhteen paikkaan
Kiitettävä sovellus japanin oppimiseen.
mukava kokemus
Täydellinen sovellus auttaa sinua, kun olet eksynyt japaniksi
loistava tapa oppia japania ei-jlpt-näkökulmasta
Rakastan todella tätä sovellusta. Se auttaa minua paljon japanin kielen opiskelussa
Se on loistava sovellus.. annan 5 tähteä, pidä se ilmaiseksi😊
Hyvä....
Anna furigana kanji-esimerkkilauseissa, jos olet jo korjannut tämän sovelluksen tarjotaksesi sen, annan 5 tähteä
Varmasti toimii minulle. Erinomainen aloittelijoille kuten minä. Tämä sovellus on hyvin erilainen kuin suurin osa muista opetussovelluksista, koska tässä sovelluksessa voimme todella oppia sanojen ja lauseiden merkityksen ja kieliopin, mikä auttaa japanin kielen oikein puhumisessa. Melko tyytyväinen tähän sovellukseen
Se on niin hyödyllistä... 😇 kiva aloittelijoille 🥰🥰Rakastan tätä sovellusta
Vau! Olen vaikuttunut! Tätä sovellusta suosittelin minulle ystäväni kautta, ja vau, olen erittäin iloinen, että hän näytti sen minulle! Pojat hyvää työtä! Jatka samaan malliin näiden mahtavien sovellusten tekemisessä!! Rakastan teitä ❤️❤️
Tämä sovellus on erittäin hyödyllinen japanin oppimisessa. Se antaa meille mahdollisuuden oppia Kanji ja sen Romaji. Mitä tulee englanninkieliseen käännökseen, kuvien ominaisuus, joka erottaa samat sanat eri merkityksillä, on hieno. He käyttivät näitä ja luokittelevat sen ymmärrettävällä tavalla. Esimerkiksi: sanat takaisin ja takaisin. Emme tiedä varmasti, mikä on ruumiinosa ja mikä on suunta tai paikka. He käyttivät kuvia auttaakseen meitä ymmärtämään, mikä on kumpi. Kiitos!
Muokkaa viimeiseen arvosteluun: Google ei ole syynä epäonnistumisestasi mainoksissa. SINÄ hallitset, MILLOIN ja MITEN mainokset näkyvät, et Google. Ohjelmointisi mahdollistaa mainosten ilmestymisen korttien selailun aikana. Korjataksesi sen ja ponnahdusikkunoita säilytetään muuttamalla KUN mainokset avautuvat niin, että se tehdään vain, kun kirjoitat ensimmäisen kerran johonkin toimintoihin, ja EI ponnahtaa esiin toimintojen keskellä. Toiminnan keskelle ilmestyminen on häiritsevää eikä edistä oppimisprosessia. Nolla Tähtiä!
Pidän sovelluksesta, mutta mainosten poistamisen jälkeen mainoksia ei poistettu !!!!!!! Selvitä tämä.
Okei, joten rakastan todella tätä sovellusta. Mutta minun on annettava sille 4 tähteä, koska ne sanat, joissa on kanji, eivät näe järjestystä kanjien kirjoituksessa. Muuten tämä sovellus on täysin kunnossa. KIITOS, PORO💖
Hienoa!mutta jotkin sanat vaativat sinun maksavan saadaksesi sen,mutta silti voit silti oppia paljon japanin sanoja ja kulttuureja ja se on ILMAISTA!!!!!
ありがとう
Rakastan sitä, opin niin paljon .kiitos