Post by stalpunctinsuisvil on Mar 7, 2022 23:29:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Master Archer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Master Archer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Master Archer 2022 version ▞▞▞
Hei, du lurer sikkert på hvorfor folk ble sinte. Jeg synes dette spillet er et morsomt spill å spille som. Bare slutt å klage og spill spillet som. Hvordan ville du fullført spillet hvis du bare klager til spillet. Bare fokuser og prøv ditt beste for å vinne. Du må oppgradere tingene dine for å vinne. Du kan åpne brystet for å få antrekk og buer og ringer. Ting vil være enkelt, men ting vil også være vanskelig. Du kan smi antrekkene dine for å gjøre en sterkere karakter. Ikke klag og bare spill spillet. Ha det gøy!
Det er kjempebra, men jeg vil ha noe spesialtilbud
Dette hadde jeg det beste spillet i verden! På bare 3 dager fullførte du kampanjen og dette er det beste sitckman-spillet noensinne. Flere oppdateringer og en oppfølger!!!!
Jeg liker ikke energien hvis jeg har energi, jeg kan ikke hardcore eller kan ikke speedrun
Det var veldig veldig bra spill jeg liker det si.Fint spill, vær så snill å få mer mann av 5 stjerner
Bra, men reklame er irriterende...Jeg kan ikke se video
Men jeg kan ikke kaste pil kan du fortelle hvordan du starter på nytt
Fantastisk spill til du går tom for energi og det står å se en annonse, og etter ypu-se skjer det ingenting og ypu får ikke energipoeng.
jeg liker spillet, og jeg dumpet timer i det, men den tredje dagen jeg spilte det fikk jeg en 5-stjerners bue og så slettet spillet hele lagringen min
Hver gang det slo til, må vi starte spillet på nytt
Bra spill, men legg til en beleiringsmodus for å gjøre ting interessant også venner og flere moduser :> og hva med noen våpen eller nærkampvåpen og flytte rundt i spillet for å angripe med nærkamp, legg til dette fantastiske spillet (jeg vil bli sponset) lol
Virkelig bra spill. Tips du kan smi 3 forskjellige ringer, buer eller tegn
Sijjad
Spillet gir ingen mening, du får en trippel pilbue, så når du har smidd en ny, går den tilbake til ett enkelt skudd, og spillet skal la deg velge din egen bue.
Hvis jeg kunne, ville jeg gitt dette 0 stjerner i stedet for 1 fordi ringene fungerer ikke. 2. kan ikke se noen videoer selv om jeg kan det på andre spill, og det meste krever at du ser en video, selv de daglige kistene krever at du å se en video, så når den først dukker opp får jeg ikke brystene
Det er en morsom og unik variant av den gamle favoritten, med utstyr og våpen med sprø og morsomme effekter. Hvis det ikke var spekket med annonser annenhver kamp, og ikke hadde det alvorlig defekte energisystemet (jeg hadde 5 energi, men det ville ikke la meg kjøre en 1-energi-etappe uten å betale edelstener for å fylle på eller se en annonse ; også, 30 energi, punktum.) dette ville være en 5-stjerners tidsdreper. Som det står, gir jeg bare 3 stjerner for det de faktisk har gjort riktig.
Virkelig et flott spill, men har ganske irriterende påtrengende annonser etter hvert nivå. Vennligst legg til et leksikon over alt utstyret som allerede er samlet inn, jeg gleder meg til å se alle tilgjengelige gjenstander! Dette spillet er en hit!
Jeg vil gi deg fem stjerner, men to fordi annonsen ikke gir belønning og vi er tvunget til å se annonse for åpning av kiste og vi kan ikke få kiste også. la annonsesystemet være godt for å gi belønningen, da er spillet best
Stickman Master Archer ஆர்கேட் nup
Ikke dårlig, men det kan bli bedre
Stickman Master Archer Žaid. automat. bnv
det fungerer ikke for meg fordi det fryser
dette spillet er et av de verste stickman archer-spillene noen gang en add dukker opp, det lukker bare gme ute og når jeg prøver å få tilbake alle tingene jeg tapte i en forrige kamp er tapt fordi den sparker meg ut, ikke installer dette spillet er ikke morsomt.
Wow interessant spill
Jeg elsker spillet, men etter at jeg har spilt en runde etter HVER gang det er en annonse, er det bare for mange annonser
Jisan
Dette vil få fire stjerner, men spillet tvinger meg til ikke å se annonser. Noe som ville være greit, men min gratis kiste er klar og jeg kan ikke se annonsen, noe som betyr at jeg ikke kan kjøpe noe utstyr fra den. Hvis dette blir fikset, vil jeg gi fem stjerner
Stickman Master Archer อาร์เคด fnm
Stickman Master Archer Arkádové lcd
Pro-spill som dette
Fint spill i verden 😀😀👍👍👑
Bouncemasters Аркадни ljba
Det er bare et flott allround-spill. Jeg pleier ikke å spille mobilspill, men dette er perfekt for å fordrive tiden og bare veldig morsomt generelt. Dessuten er det ikke for utfordrende, så det er perfekt å bare slappe av og nyte!
Det er best, men i dette spillet kan jeg ikke kaste pil
Stickman Master Archer Spillehall zhsa
Jeg fullfører akkurat dette spillkampanjenivået på bare 2 timer, det er bare for enkelt å låse opp det archangle pride (5 stjerner), erkevinkelkaptein (5 stjerner) og amule of light (5 stjerner). Jeg synes det er det enkleste spillet ☃️
Det er veldig bra, det holder meg underholdt
Veldig detaljert spill og detaljert utstyr personlig, jeg synes det er et veldig detaljert og action-liknende mattespill. Alt i alt er det et bra spill. For de som lytter, spill dette spillet så er det kjempebra!